کاریابی مجازی رایگان

دریافت بروزترین آگهی های استخدام در سراسر کشور

کاریابی مجازی رایگان

دریافت بروزترین آگهی های استخدام در سراسر کشور

معرفی بهترین سایت کاریابی مجازی

امروزه با گسترش حوزه ارتباطات مجازی تمایل افراد به اکثر کار های سنتی کمتر شده است. حوزه کاریابی نیز از این قاعده مستثنی نیست. در گذشته افراد جویای کار با مراجعه حضوری به مراکز کاریابی و ثبت نام در آن ها شانس خود را برای استخدام رقم میزدند. امروزه کاریابی های مجازی آماده ارائه خدمات به افراد می‌باشند. در این مطلب به معرفی یکی از معتبر ترین و بهترین سایت های کاریابی می‌پردازیم:

جهت مشاهده آگهی های استخدامی سراسر کشور کلیک نمایید.


وب‌سایت ایران استخدام در سال 1391 تأسیس شده و یکی از بزرگ‌ترین وب‌سایت‌های نشر آگهی استخدام و اطلاع‌رسانی در این حوزه است. این وب‌سایت سعی در آگاهی‌رسانی سریع و همه‌جانبه اطلاعیه‌های استخدامی  به کارجویان دارد. اطلاعیه‌های استخدام رسمی دولتی و خصوصی مختلف و مهم ترین استخدامی های کشور که از سراسر ایران، متقاضی دارند نیز در وب‌سایت درج می‌شوند و به‌راحتی قابل‌دسترسی هستند. به دلیل آنلاین بودن همه فرآیندها، آگهی‌ها و درخواست‌های شغلی در کمترین زمان ممکن از طریق کانال‌های مختلف اطلاع‌رسانی نظیر شبکه‌های اجتماعی، پیامک، ایمیل و اپلیکیشن به اطلاع مخاطبان می‌رسد.

جهت عضویت به عنوان کارجو در سایت ایران استخدام کلیک نمایید.

کارفرمایان بی‌شماری از سراسر کشور، آگهی‌های خود را در این وب‌سایت منتشر می‌کنند تا از طریق اطلاع‌رسانی وسیع برای اقشار مختلف جامعه بتوانند بهترین نیروی کار را جذب کنند. ازجمله معروف‌ترین کارفرمایانی که با ایران استخدام کار می‌کنند می‌توانیم به برندهای مزمز، ایرانسل، ایستک، دبش، تخفیفان، کارگزاری مفید، دیجی کالا و .... اشاره کرد.

جهت درج آگهی استخدام و جذب نیروی متخصص از سایت ایران استخدام کلیک نمایید.


منبع: پایگاه خبری جهان نیوز

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد